Mapa Ranking

Ranking

Plemiona
Gracze
Epoka Oświecenia
Plemiona na kontynencie
Gracze na kontynencie
Pokonani przeciwnicy (plemię)
Pokonani przeciwnicy
Odznaczenia
Dzienne
Wojny

Epoka Oświecenia

Od początku obecnej ery plemiona toczą wojny, walcząc o ziemię i zasoby. Zwycięstwo wymaga każdej przewagi, a zatem rozwój technologii i taktyki jest decydujący. Teraz powstają pierwsze uniwersytety, które badają najnowsze technologie wojenne. Gdyby jakieś plemię przejęło te badania i doprowadziło je do końca, to oznaczałoby to porażkę dla wszystkich ich wrogów.

Nasz cel jest jasny: zdobądź powstałą na mapie wioskę uniwersytecką, dostępną od dnia 04.12. o 11:00 i kontroluj dyrektorów, aby przyrzekli nam swoją wierność. Dostarczymy uczonym zasobów niezbędnych do rozbudowy kampusu, aby odkryli dla nas nowe technologie i strategie, które zapewnią nam władzę na świecie. Oprócz rozbudowy własnej uczelni musimy także atakować wrogie uniwersytety, aby zatrzymać postęp rywali.

Zwycięstwo będzie należeć do plemienia, które jako pierwsze rozbuduje swój uniwersytet na najwyższy poziom, torując tym samym drogę nowej broni i taktyce bitewnej, aby zdominować wrogów.