Mapa Ranking

ta zła

ta zła
Punkty:1.032.507
Ranking:174
Pokonani przeciwnicy: 1.055.183 (611.)
Plemię: PIETRA


Wioski (100) Współrzędne P.
czas na ciacho
646|529 13.272
czas na ciebie
648|529 13.496
czas na czekoladę
644|526 13.272
czas na czwartek
648|522 12.801
czas na easy
645|528 12.603
czas na kawę
644|528 12.603
czas na liście
648|525 12.414
czas na mnie
649|529 12.414
czas na niedzielę
645|519 13.086
czas na piątunio
648|520 12.931
czas na poniedziałek
652|525 12.414
czas na pracę..
647|529 13.496
czas na sobotę
645|520 12.931
czas na środę
649|523 13.496
czas na środuś
638|517 13.496
czas na taniec
647|528 12.931
czas na tort
643|532 12.931
czas na wędkę
643|527 12.931
czas na weekend
645|521 12.931
czas na wodę
647|530 13.496
czas na wtoruś
650|525 12.931
Koniec
702|547 10.829
Konieec
702|546 9.207
Koooniec
702|545 9.463
na wyspie
663|520 13.496
Na wyyspie
667|520 13.496
Na zadupiu
710|499 13.272
osada koczownicza
712|588 12.801
osada koczowników
713|589 13.272
osada kooczownicza
714|585 10.253
Ostatnia
726|517 2.976
To ta
596|506 13.496
Too ta
596|508 13.496
Wioska barbarzyńska
728|541 50
Wioska bliska
615|500 13.496
Wioska bliskaa
605|510 13.496
Wioska daleka
616|501 13.496
wioska dzika
688|557 10.269
Wioska knajpa
654|532 13.496
Wioska kuchnia
655|536 13.272
Z bagna
715|564 13.496
Z chmur
713|567 12.931
Z dachu
693|551 13.496
Z drogi
705|555 13.496
Z ganek
696|549 13.496
Z jeeziora
724|524 12.636
Z jezioora
724|526 12.111
Z jeziora
723|528 12.528
Z jezioraa
721|527 12.170
Z łąki
708|576 13.496
Z lasu
706|537 13.496
Z ławki
711|579 13.086
Z luzuj
686|535 13.496
Z oaza
689|543 13.496
Z obory
712|567 13.496
Z ogrodu
695|554 13.496
Z oka
720|570 13.272
Z pięterko
694|539 13.496
Z piwnica
687|538 13.496
Z pola
700|558 13.496
Z rzeki
713|535 13.496
Z salonu
689|547 13.496
Z saloon
690|545 13.496
Z ściezki
713|541 13.496
Z strychu
694|538 13.496
Z wc
688|543 12.931
Z zajumana
707|584 13.496
Z ziemi
725|562 3.157
Z żyta
707|577 13.496
Z żytka
708|577 12.931
Za amerykom
730|531 1.188
za azjatami
725|544 447
za babami
729|544 958
za baobabami
716|563 1.016
Za biegunem
720|536 6.396
za domem
725|514 9.427
Za europą
730|524 6.457
za górką
722|512 10.465
za hutą
724|528 8.256
Za jowiszem
726|527 2.802
za kamieniem
723|511 10.168
Za kołem
721|558 6.110
Za koniem
730|525 4.629
za kopcem
726|552 8.154
Za kotem
729|524 5.201
Za kozą
726|526 3.401
Za krówkami
733|529 3.682
za lasem
727|526 10.248
Za marsem
730|523 3.277
za maupami
729|548 447
Za owcą
727|531 3.311
Za plecami
731|518 1.184
za polem
724|541 9.141
Za psem
729|525 5.293
Za saturnem
730|548 2.877
Za słońcem
729|529 3.495
za studnią
721|541 11.588
za trawą
723|529 9.012
Za uranem
722|565 3.284
Za wulkanem
723|535 6.412
Profil
Obraz
Tekst osobisty


Obszar Parametr Świat 205 Świat 206
Prędkość Świat 1,6 2
Jednostki 0,625 0,5
Funkcje Premium Konto Premium Tak Tak
Menedżer Konta Tak Tak
Asystent Farmera Tak Nie
Giełda Premium Tak Nie
Handlarz na rynku Tak Nie
Bonus produkcji Tak Nie
Skracanie czasu budowy Tak Nie
Obniżka kosztów budowy Tak Nie
Jednostki Rycerz Tak, system wielu Nie
Łucznicy Tak Tak
Chłopi Tak Nie
Technologia jednostek Prosta (zbadane/niezbadane) Prosta (zbadane/niezbadane)
Budynki Kościół Nie Tak
Wieża strażnicza Tak Nie
Twierdza Nie Nie
Wysyłanie wojsk Rabowanie surowców Nieograniczone Brak (ataki nie przynoszą surowców)
Milisekundy Tak Tak
Min. odstęp między komendami 200ms 100ms +-20 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-20ms;+20ms>)
Zbieractwo Tak Tak
Fake limit 1% 1%
Szlachcic Rekrutacja Złote monety Złote monety
Maksymalny dystans 70 pól 70 pól
Plemię Limit członków 50 40
Wsparcie tylko do plemienia Nie Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 2 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemienia Traktowane jako odwiedziny Odbywają się normalnie
System poziomów plemienia Tak Tak
Ochrona graczy Ochrona początkowa 7 dni 5 dni
Ochrona stosunkiem punktów 10:1 - 60 dni 20:1 - 60 dni
Morale Tak, oparte na punktach Tak, oparte na punktach+czasie gry
Noc 23-8 (bonus obrony +200%) 0-8 (bonus obrony +200%)
Wioski Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich 2500 1500
Burzenie się większych do tego poziomu Tak Tak
Wioski bonusowe Tak Nie
Inne Flagi Tak (możliwość zdobywania przez 180 dni) Nie
Handel Wysyłki możliwe w obrębie plemienia + wymiany rynkowe 1:1 Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioski Tak Nie
Przedmiot do przenosin Tak, możliwe przeniesienie w wybrany kierunek mapy Nie
Zastępstwo Tak Włączone po 30 dniach
Inne - - brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach
- brak możliwości opuszczenia plemienia (ani wyrzucenia z niego) po 120 dniach
Zwycięstwo System Epoka Oświecenia Dominacja
Warunek Dostępne 8 wiosek uniwersyteckich 70%
Start świata Wstępne logowanie 29 sierpnia 2024 29 sierpnia 2024
Początek gry 5 września 2024 godziny okołopołudniowe 5 września 2024 godziny okołopołudniowe

Odznaczenia bojowe
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.


Grabieżca (Srebro - Poziom 3)

Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.


Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Samobój (Srebro - Poziom 3)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.


Udana rezerwacja (Srebro - Poziom 3)

Podbij 50 zarezerwowanych wiosek.


Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)

Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.


Hetman (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj 25 innych graczy.


Podbój (Brąz - Poziom 2)

Podbij łącznie 50 wiosek.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.


Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Szczęściarz

Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.


 
Odznaczenia społeczne
Filantrop (Brąz - Poziom 2)

Podaruj subskrypcję Premium 5 różnym graczom.


Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)

Zawrzyj 15 przyjaźni.


Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)

Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.


Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Architekt (Srebro - Poziom 3)

Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!


Kompania braci (Srebro - Poziom 3)

Posiadaj 8 rycerzy.


Krezus (Srebro - Poziom 3)

Wybij 5.000 złotych monet.


Król punktów (Srebro - Poziom 3)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.


Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.


Zbieracz (Srebro - Poziom 3)

Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 4)

Graj w Plemiona przez 4 lata.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 213