Mapa Ranking

Easy 94

Easy 94
Punkty:83.464
Ranking:631
Pokonani przeciwnicy: 77.998 (1798.)
Plemię: LTZ*


Wioski (20) Współrzędne P.
czas na ciacho
646|529 7.211
czas na ciebie
648|529 5.300
czas na czekoladę
644|526 3.082
czas na czwartek
648|522 995
czas na easy
645|528 10.885
czas na kawę
644|528 7.754
czas na liście
648|525 666
czas na mnie
649|529 1.059
czas na niedzielę
645|519 5.529
czas na piątunio
648|520 4.628
czas na poniedziałek
652|525 986
czas na pracę..
647|529 5.817
czas na sobotę
645|520 5.537
czas na środę
649|523 1.029
czas na taniec
647|528 4.722
czas na wędkę
643|527 3.190
czas na weekend
645|521 10.360
czas na wodę
647|530 3.118
czas na wtoruś
650|525 904
Wioska knajpa
654|532 692
Profil
Obraz
Tekst osobisty
per aspera ad astra



Obszar Parametr Świat 205 Świat 206
Prędkość Świat 1,6 2
Jednostki 0,625 0,5
Funkcje Premium Konto Premium Tak Tak
Menedżer Konta Tak Tak
Asystent Farmera Tak Nie
Giełda Premium Tak Nie
Handlarz na rynku Tak Nie
Bonus produkcji Tak Nie
Skracanie czasu budowy Tak Nie
Obniżka kosztów budowy Tak Nie
Jednostki Rycerz Tak, system wielu Nie
Łucznicy Tak Tak
Chłopi Tak Nie
Technologia jednostek Prosta (zbadane/niezbadane) Prosta (zbadane/niezbadane)
Budynki Kościół Nie Tak
Wieża strażnicza Tak Nie
Twierdza Nie Nie
Wysyłanie wojsk Rabowanie surowców Nieograniczone Brak (ataki nie przynoszą surowców)
Milisekundy Tak Tak
Min. odstęp między komendami 200ms 100ms +-20 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-20ms;+20ms>)
Zbieractwo Tak Tak
Fake limit 1% 1%
Szlachcic Rekrutacja Złote monety Złote monety
Maksymalny dystans 70 pól 70 pól
Plemię Limit członków 50 40
Wsparcie tylko do plemienia Nie Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 2 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemienia Traktowane jako odwiedziny Odbywają się normalnie
System poziomów plemienia Tak Tak
Ochrona graczy Ochrona początkowa 7 dni 5 dni
Ochrona stosunkiem punktów 10:1 - 60 dni 20:1 - 60 dni
Morale Tak, oparte na punktach Tak, oparte na punktach+czasie gry
Noc 23-8 (bonus obrony +200%) 0-8 (bonus obrony +200%)
Wioski Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich 2500 1500
Burzenie się większych do tego poziomu Tak Tak
Wioski bonusowe Tak Nie
Inne Flagi Tak (możliwość zdobywania przez 180 dni) Nie
Handel Wysyłki możliwe w obrębie plemienia + wymiany rynkowe 1:1 Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioski Tak Nie
Przedmiot do przenosin Tak, możliwe przeniesienie w wybrany kierunek mapy Nie
Zastępstwo Tak Włączone po 30 dniach
Inne - - brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach
- brak możliwości opuszczenia plemienia (ani wyrzucenia z niego) po 120 dniach
Zwycięstwo System Epoka Oświecenia Dominacja
Warunek Dostępne 8 wiosek uniwersyteckich 70%
Start świata Wstępne logowanie 29 sierpnia 2024 29 sierpnia 2024
Początek gry 5 września 2024 godziny okołopołudniowe 5 września 2024 godziny okołopołudniowe