Obszar Parametr Świat 205 Świat 206
Prędkość Świat 1,6 2
Jednostki 0,625 0,5
Funkcje Premium Konto Premium Tak Tak
Menedżer Konta Tak Tak
Asystent Farmera Tak Nie
Giełda Premium Tak Nie
Handlarz na rynku Tak Nie
Bonus produkcji Tak Nie
Skracanie czasu budowy Tak Nie
Obniżka kosztów budowy Tak Nie
Jednostki Rycerz Tak, system wielu Nie
Łucznicy Tak Tak
Chłopi Tak Nie
Technologia jednostek Prosta (zbadane/niezbadane) Prosta (zbadane/niezbadane)
Budynki Kościół Nie Tak
Wieża strażnicza Tak Nie
Twierdza Nie Nie
Wysyłanie wojsk Rabowanie surowców Nieograniczone Brak (ataki nie przynoszą surowców)
Milisekundy Tak Tak
Min. odstęp między komendami 200ms 100ms +-20 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-20ms;+20ms>)
Zbieractwo Tak Tak
Fake limit 1% 1%
Szlachcic Rekrutacja Złote monety Złote monety
Maksymalny dystans 70 pól 70 pól
Plemię Limit członków 50 40
Wsparcie tylko do plemienia Nie Tak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie oraz otrzymywanie wsparcia możliwe po 2 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemienia Traktowane jako odwiedziny Odbywają się normalnie
System poziomów plemienia Tak Tak
Ochrona graczy Ochrona początkowa 7 dni 5 dni
Ochrona stosunkiem punktów 10:1 - 60 dni 20:1 - 60 dni
Morale Tak, oparte na punktach Tak, oparte na punktach+czasie gry
Noc 23-8 (bonus obrony +200%) 0-8 (bonus obrony +200%)
Wioski Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich 2500 1500
Burzenie się większych do tego poziomu Tak Tak
Wioski bonusowe Tak Nie
Inne Flagi Tak (możliwość zdobywania przez 180 dni) Nie
Handel Wysyłki możliwe w obrębie plemienia + wymiany rynkowe 1:1 Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioski Tak Nie
Przedmiot do przenosin Tak, możliwe przeniesienie w wybrany kierunek mapy Nie
Zastępstwo Tak Włączone po 30 dniach
Inne - - brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach
- brak możliwości opuszczenia plemienia (ani wyrzucenia z niego) po 120 dniach
Zwycięstwo System Epoka Oświecenia Dominacja
Warunek Dostępne 8 wiosek uniwersyteckich 70%
Start świata Wstępne logowanie 29 sierpnia 2024 29 sierpnia 2024
Początek gry 5 września 2024 godziny okołopołudniowe 5 września 2024 godziny okołopołudniowe
Odznaczenia bojowe
Pewny dowódca (Złoto - Poziom 4)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 3.000 razy.
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Udana rezerwacja (Srebro - Poziom 3)
Podbij 50 zarezerwowanych wiosek.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Podbój (Brąz - Poziom 2)
Podbij łącznie 50 wiosek.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Odznaczenia społeczne
Filantrop (Brąz - Poziom 2)
Podaruj subskrypcję Premium 5 różnym graczom.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Kompania braci (Srebro - Poziom 3)
Posiadaj 8 rycerzy.
Krezus (Srebro - Poziom 3)
Wybij 5.000 złotych monet.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Uzdolniony student (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 100.