Dreddenoth
Dreddenoth
|
|
Punkty: | 8.230 |
Ranking: | 1858 |
Pokonani przeciwnicy: |
57.702 (2135.)
|
Plemię: |
GOLF
|
Wioski (3) |
Współrzędne |
P. |
|
531|299 |
443 |
|
530|300 |
686 |
|
531|300 |
7.101 |
|
Profil
|
|
Tekst osobisty
|
Jak rycerz Szczot Szczecin zakładał
Rycerz Szczot miał w swej drużynie sześciu druhów: Gniewka, Mścisława, Bolka, Mściwoja, Ziemowita oraz Dobrogosta. Pewnego razu granicom księstwa zagroziło sąsiednie plemię, dlatego na wezwanie księcia stawił się też Szczot ze swymi druhami. Ruszyli przeciw nieprzyjaciołom, gnając ich na północ – ku wielkiej wodzie. W pewnej chwili jednak Szczot i jego towarzysze zorientowali się, że wroga przed nimi dawno już nie ma, a oni – oddaliwszy się od swoich, pogubili drogę, zostając w głębokim lesie. Zapadła noc, co oznaczało brak warunków do szukania powrotu. Podróżnicy rozłożyli więc obozowisko w miejscu, w którym się znajdowali, zjedli resztę zapasów i zasnęli. We śnie Szczot powrócił do dawno zapomnianej sceny; oto znów siedział pod drzewem na rozległej łące i słyszał ciepły, miękki głos. Obejrzał się wtedy za siebie, a za nim stała postać o trzech twarzach:
„Nie lękaj się, Szczocie. Zbierz o świcie swych ludzi i idźcie na zachód – tam znajdziecie ratunek”
– rzekła. Rycerz zrobił tak, jak mu powiedziano. Po pewnym czasie wraz z towarzyszami dotarł na brzeg morza, nad którym znaleźli stare czółno. Postanowili do niego wsiąść, lecz gdy ledwie odbili od brzegu, zerwał się silny wiatr, a ziemię spowiły ciemności. Nie wiedzieli, jak długo płyną i zasnęli, a obudziło ich silne słońce. Łódź spokojnie kołysała się przy brzegu rzeki płynącej przez równinę, otoczonej lasami. Szczot rozejrzał się wokoło i dostrzegł, że znajduje się tam siedem wzgórz. Wysiedli więc na brzeg i gdy dochodzili do wzniesienia znajdującego się nad rzeką, na którym rósł wielki dąb, rycerz rzekł do towarzyszy:
„Znam to drzewo. Widziałem je w snach.”
Szczot postanowił więc założyć tam osadę, którą nazwał Szczecin. |
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)
Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)
Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.
Filantrop (Brąz - Poziom 2)
Podaruj subskrypcję Premium 5 różnym graczom.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)
Graj w Plemiona przez 17 lat.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 40 unikalnych przepisów.
Odznaczenia na innych światach
|
|